poniedziałek, 14 marca 2011

Szukam i szukam...

Szukam , szukam ale k**** znaleźć nie mogę. Dlaczego jest tak trudno znaleźć pracę??
Morał bajki jest prawdziwy i ja się do niego stosuję. Szukam już pracy od sierpnia zeszłego roku.
Wysłałam 3056 emaili z moim CV, a byłam tylko na 3 rozmowach kwalifikacyjnych, wszędzie gdzie widzę szukam pracownika w moim mieście od razu zostawiam namiary na siebie. Teraz już jestem bezradna, mam dość. Nie wiem do kogo wznosić swe modły by wreszcie dostać pracę.

1 komentarz:

  1. Jestem tutaj pierwszy raz-widze jestesmy ten sam rocznik oraz borykamy sie z podobnym problemem-brakiem pracy, ja co prawde szukam od pół roku i MOŻE mam szanse dostać się w jedno miejsce ale to dzięki znajomościom-pożyjemy, zobaczymy
    Zapraszam do mnie, ja co prawda raczkuję w blogowym swiecie ale chetnie poznam nowe mamuśki :) pozdrawiam i dodam Cię do obserwowanych blogów

    OdpowiedzUsuń