niedziela, 6 lutego 2011

Brak umiejętności komputerowych...

Oboje z Kubulkiem jesteśmy chorzy, on sobie spokojnie śpi a ja przez ten katar nie mogę usnąć. A co robi samotna matka?? Nadrabia zaległości kulturalne czyta książkę lub chociaż prasę codzienną? Ależ skąd! Próbuję dodać  gadżet na blogu. Oczywiście ja nie potrafię!! Ciągle wyskakuje mi komunikat "ten gadżet jest uszkodzony" Drogi komputerku powiedz mi dlaczego?? Dlaczego nie współpracujesz ze mną??
Ja w końcu tylko chciałam się pochwalić ząbkami Kubuśa
Te kapciuszki są boskie!!

3 komentarze:

  1. 7 ząbków :) no no :) nie mogę się doczekać aż sama zacznę tak liczyć ząbki mojego Synka. na razie odliczam dni do porodu. życzę powrotu do zdrowia i dużo, dużo radości :) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilio, odezwij się na maila-proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem z tym samym gadżetem. Jak mi ktoś pomoże to dam znać.

    OdpowiedzUsuń