czwartek, 9 sierpnia 2012

Gdy nie ma miedzi na d**** się siedzi.

Zaglądając dziś na stronę papavero.pl zobaczyłam że jedna z użytkowniczek zrobiła tutorial jak uszyć Wrap Sweatr .Zawsze marzyłam o takim sweterku (bluzeczce) o wielu twarzach. 
                                                                      zdj.papavero.pl
Można go nosić na wiele sposobów:

Myślałam że znajdę coś takiego w lumpeksie ale nic. A teraz wiem jak go uszyć
oto tutorial http://www.papavero.pl/szycie-jest-proste/772-wykoczenie-okrgego-dekoltu-przewodnik-krok-po-kroku.html , mam wykrój http://www.papavero.pl/wykroje-do-pobrania/741-gotowy-wykroj-bluzka-o-wielu-twarzach.html ,a moja maszyna wręcz mnie woła i prosi żeby do niej usiąść. Ale cóż zrobić nie uszyję go szybko bo nie mam kasy na materiał chciała bym jersey w kolorze miodowym. Kurcze czemu materiały są takie drogie? Bo np. na allegro metr bieżący jersey'u kosztuje 18zł a ja potrzebuję ok 3metrów. Szkoda że nie ma takiej akcji pomiędzy blogerkami aby się powymieniać materiałami. Bo ja na przykład mam granatowy materiał (ten z którego uszyłam bluzkę z długim rękawkiem ) cały kupon (mam nadzieję że tak to się nazywa) i mogła bym się zamienić na inny materiał którego inna blogerka miała by pod dostatkiem. Ale cóż trudno,żyje się dalej. Moja maszyna będzie musiała zadowolić się szyciem spodenek piżamowych ze starego prześcieradła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz