środa, 8 maja 2013

Wyróżnienie LIBSTER BLOG

Chciała bym bardzo podziękować za wyróżnienie jakie otrzymałam od Samo Dzielnej Mamy
A oto zasady tego wyróżnienia:
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

  Pytania brzmią następująco:
  1. Spodnie czy spódnica?   spódnica
  2. Chłopak czy dziewczynka? dziewczynka
  3. Czarny czy biały? czarny
  4. Kot czy pies? pies
  5. Romans czy kryminał? kryminał
  6. Miasto czy wieś? miasto
  7. Zima czy lato? zima
  8. Bolek&Lolek czy Pat&Mat (Sąsiedzi)? Ani to ani to
  9. Radio czy telewizor? telewizor
  10. Spacer czy leżenie na kanapie? Spacer
  11. Kawiarnia czy pub? Kawiarnia
 A  nominuję następujące blogi:
  1.  http://dzieciowo-nam.blogspot.com/ 
  2.  http://tusia-naszamilosc.blogspot.com/
  3. http://pakulki.blogspot.com
  4.  http://ekoubranka.blogspot.com/
Przepraszam że tylko 4 osoby.

Natomiast jeśli chodzi o moje pytania

1. Uporządkuj następujących piec zwierząt w wymyślonej przez siebie kolejności( tak jak Ci się podoba)
a. krowa 
b. tygrys
c. owca 
d. koń 
e. świnia 

2. Dla każdego z poniższych słów dopisz jedno określenie, które pierwsze przychodzi Ci na myśl w związku z nim (pierwsze skojarzenie np. koń - zły) 
a. pies 
b. kot 
c. szczur 
d. kawa 
e. morze

Po tym jak odpowiedzcie sobie na te pytania zajrzyjcie na tą stronę by poznacz znaczenie tych słów
Sama byłam w szoku jak poznałam ukryte znaczenia tych słów.
Jednak co najbardziej mnie zastanawia to fakt z jakich przyczyn  uzyskałam takie wyróżnienie
Mój blog nie jest ani trochę słoneczny, ani trochę motywujący wręcz przeciwnie czytając moje posty 
można dostać depresji. Mam nadzieję że kiedyś Samo Dzielna Mama mi wyjaśni z jakich to przyczyn przyznała mi to wyróżnienie.

1 komentarz:

  1. Witam. Jestem tu pierwszy raz, i od razu gratuluję wyróżnienia, bo jeszcze nikt Ci nie gratulował widzę. Znalazłam Twój blog przez przypadek i widzę, że także nie jest Ci łatwo. Jak Ty sobie radzisz z dzieckiem, egzaminami, życiem? Ja jestem w ciąży, początek, ale kompletnie się nie cieszę, nie czuję tego. Czy Ty od początku się cieszyłaś, wiedziałaś że sobie poradzisz? Wybacz że tak obcesowo i wprost pytam, zaleta bycia anonimowym w internecie.

    OdpowiedzUsuń