poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Aby uciec od myśli

.....aby uciec od myśli o jutrzejszej rozprawie zaczęłam oglądać filmiki na youtube i natknęłam się na filmik

http://www.youtube.com/watch?v=fiDVDJ3x7u8&feature=relmfu

I pomyślałam że też  odpowiem na te pytania.

1. Nie wiecie że czasem bywam ..........-chamsko szczera czasami zmierza to do wredności
2. Straszliwie boję się ........ -wilków i samotności, dla mnie samotność to największa kara
3. Mam obsesje na punkcie .......-oprócz tego o czym pisałam w poście Fraek like me to TOREBKI kocham je!
4. Nie wytrzymam bez ......... -mojej rodziny
5. ......mogłabym mieć nawet 1000- TOREBEK
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę .......lat -a na cholerę mi ślub dość mam problemów
7. ......Kiedy to widzę oczy mi wychodzą -TOREBKI
8. ........to najgorsza rzecz na świecie to -samotność i choroba lub śmierć bliskich mi osób
9. Nienawidzę .........-robić zakupów kupować ciuchy
10. Zakupy to dla mnie ........-.koszmar,a w szczególności ubraniowe
11.Zdarza mi się.........-uśmiechać(to był żart)płakać
12.Zawsze muszę mieć.......-tabletki przeciw bólowe(mocne)
13.Płaczę przy.......-nigdy nie płaczę,łzy są oznaką słabości
14.Nie lubię kiedy ktoś.....-śmieje się ze mnie,obraża mnie lub moich bliskich
15.Najgorsza rzecz jaka mi sie przytrafiła......-wiele by wymieniać
16.Jestem typem.......-domownika nie jestem typem imprezowiczki,nie lubię dyskotek itp. nawet jak byłam młodsza(byłam tylko raz na dyskotece wyszłam z domu o 20" a wróciłam o 24")
17.Przepadam za......rutyną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz