wtorek, 12 lutego 2013

Bo gorsze od pracy jest jedynie szukanie pracy

Ile w tym zdaniu jest prawdy! Dziś o godzinie 11.21 zadzwoniła do mnie Pani z Pupu z informacją że są przydzielają prace interwencyjne. Polega to na tej zasadzie że pracodawca dostaje dofinansowanie do pensji pracownika itd., są one przyznawane nielicznym osobą, najczęściej długotrwale bezrobotnym. Ja do tej grupy się zaliczam, w końcu szukam pracy od 3 lat. Kontynuując o 11.21 dostałam informacje że są,pamiętając o wpadce 2 lata temu. Ubrałam siebie, Kubę i biegiem pobiegliśmy na przystanek. Wpadłam jak szalona z Kubą do Pupu z pytaniem czy zdążyłam (była 12.00) na szczęście tak.
Jednak po kontakcie z pracodawcą okazało się że to nie koniec, bo w końcu pracownik jest jak towar i to pracodawca może przebierać jak ulęgałkach. Na rozmowie starałam się być jak najmilsza, zresztą tak jak zwykle, ale muszę poczekać na wynik rozmowy do jutra. Pewnie nie mam szans, widocznie jestem naprawdę beznadziejna skoro nawet do głupich prac interwencyjnych się nie nadaję.


6 komentarzy:

  1. Ej nie przesadzaj i nie bądź tak krytyczna wobec siebie !
    Ja od poniedziałku pracuję w Carrefourze na kasach, ale mam umowę zlecenie i to przez Interkadrę - trzeba mieć aktualną książeczkę sanepidowską. Do nich wysyłałam cv w grudniu. Fakt szału nie ma z kasą, ale zawsze to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj przejrzałam twój blog od momentu powstania do teraz fakt życie cię nie rozpieszcza, ale nie możesz się poddawać. Wiem że łatwiej mi powiedzieć niż Tobie zrobić. Pomyśl jednak o tym co Ci się udało, a nie o tym co jest nie całkiem tak jak sobie to wymarzyłaś. Trzymaj się będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i faktycznie kiedyś taki problem istniał, że o pracę było po prostu ciężko. Dziś nie ma takiego problemu i wystarczy odwiedzić https://www.carework.pl/praca aby w pełni cieszyć się z pracy w charakterze opiekunki nad osobami starszymi w Niemczech. Moim zdaniem jest to bardzo fajne rozwiązanie dla osób szukających pracy i znających chociaż po troszku język niemiecki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli wiemy gdzie i wiemy jak za szukanie się zabrać to wcale nie musi to być syzyfowa praca. Sam dość szybko znalazłem pracę, za pomocą sieci. Na stronie https://fachpraca.pl/poradnik/strony-i-portale-z-ofertami-pracy/ znajdziecie informacje na jakie portale warto zaglądać w zależności od tego jakiego zatrudnienia szukacie, w jakiej branży szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaka satysfakcja jak już się uda znaleźć! I zadzwonią po rozmowie, że jesteśmy przyjęci. Czasami szukanie trwa dłużej, czasami krócej. Nie można się zniechęcać. A zanim podejmiemy zatrudnienie czekają nas badania. Zobacz tutaj do jakiego specjalisty warto się wybrać wtedy i gdzie dokładnie.

    OdpowiedzUsuń