niedziela, 10 lutego 2013

Odstraszacus pracodawcós charakterystyka

Odstraszacus pracodawcós - typ pracownika notorycznie ignorowany podczas rozmów kwalifikacyjnych. Cechuje się on odpowiednim wykształceniem i predyspozycjami których wymaga Pracodawcós Oszustus. Jedyną wadą jest dobra znajomość prawa pracy i bhp.

Pracodawcós Oszustus - pracodawca pod przykrywką "bezpłatnego szkolenia" wyzyskujący Pracownikus Naiwnikus, często również łamiący zasady bhp i prawa pracy.



Pewnie wiecie jak przebiegła moja rozmowa kwalifikacyjna w środę. Właściciele pralni chemicznej na ul. Żwirki, zorganizowali ją w taki sposób; szłyśmy parami ( łącznie na jedno stanowisko było 10 dziewczyn które ja widziałam) kazali nam powiedzieć coś o sobie potem poinformowali nas o tym że postanowili przez miesiąc zorganizować " bezpłatne szkolenie" podczas którego przez tydzień ,codziennie przez 3 godziny miałybyśmy się sprawdzić. Kiedy przyznałam się  jaką szkołę skończyłam powiedzieli:
"Zadzwonimy i umówimy się z panią w późniejszym terminie" co po przetłumaczeniu na polski oznaczy " Spadaj i więcej nie wracaj"

Jeśli chodzi o "Wyzwanie SUPER NIANIA" mam tylko jedne spostrzeżenia plan dnia - nie warto z niego korzystać (Kubuś i ja, i tak funkcjonujemy według określonego rozkładu dnia, a bardzo sztywne godziny mnie jedynie stresowały). Natomiast jeśli chodzi o kładzenie do łóżeczka metoda ma sens i przynosi pozytywne rezultaty,od wtorku Kuba śpi w swoim łóżeczku.

4 komentarze:

  1. Jak się cieszę, że ja na takich pracodawców nie trafiam. Może to też kwestia miejsca gdzie zazwyczaj szukam zatrudnienia? Mowa o https://fachpraca.pl/ portal godny polecenia. Tylko sprawdzone oferty, do tego na temat pracodawców można sprawdzić opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń