niedziela, 18 listopada 2012

Lśniące gwiazdki czyli jak chciałam być sprytna.

Pewnie już wszystkie z Was słyszały o Shinyboxie. Polega to na tym iż za kwotę ok. 50 zł dostajemy pudełko w którym znajduje się 5 kosmetyków ekskluzywnych marek. (oczywiście nie zawsze są one pełno wymiarowe).  Jest również możliwość otrzymania pudełka za uzbierane shinystars. Uznałam że skoro mam deficyt kosmetyków jak i kasy uzbieram te 100 gwiazdek.. Bardzo podoba  mi się zawartość pudełka sierpniowego (mój tusz ma tyle lat ile Kuba)

zdj.google

Na samym wstępie miałam już 10 gwiazdek chyba z nieba,dodatkowo otrzymałam 20 gwiazdek za uzupełnienie formularza,i skoro już miałam 30 na samym wstępie pomyślałam że w trymiga uzbieram pozostałą część.Więc zabrałam się do zbierania gwiazdek,używając mojego linku:
zalogowałam sie na wszystkich kontach @ jakie znam i są tak jakby w moim posiadaniu,jest ich 5 czyli 5x5=25 gwiazdek wpadło,potem oceniłam kilka produktów na ich stronie  by uzyskać kolejne 45 gwiazdek i szczęśliwa czekałam,aż zaktualizuje się stan moich shinystars.....  Czekałam,czekałam, i nadal czekam. Jaki jest finał tej przygody mam nadał tylko 30 gwiazdek.Innymi słowy kosmetyki  są jak gwiazdy rzadko spadają z nieba.

4 komentarze:

  1. Może to musi troszkę potrwać? A czy na tych mailach potwierdziłaś aktywację kont?

    A to pudełko ze zdjęcia to z jakiego miesiąca jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nawet w każdym z nich wypełniłam formularz,już nawet napisałam do nich @ w tej sprawie dostałam tylko wymijającą odpowiedz.
      To właśnie shinybox z sierpnia.

      Usuń
    2. O i tutaj się nie zgodzę. W związku z takim ich naciąganiem na rejestrację na kilku mailach oni wprowadzili zasadę, że rejestrująca się koleżanka musi złożyć zamówienie aby oni dodali ci punkty. Tak sama jest w GlossyBox. Poza tym jak złożysz zamówienie (możesz zamówić jedno pudełko nie całą subskrypcję) i jak wstawisz jego zdjęcie dostajesz dodatkowe punkty, jak wypełnisz ankietę o kosmetykach z zakupionego pudełka to też dostajesz dodatkowe punkty. Jak chcesz dostać darmowe pudełko musisz zamówić u nich choć jedną paczkę. To raczej uczciwe zważywszy na fakt, że te punkty to premia dla kupujących pudełka

      Usuń
    3. Teraz już wiem jak to działa. Ale mnie nie stać na takie luksusy by kupić to pudełko

      Usuń