wtorek, 29 stycznia 2013

Jak co miesiąc....

.... przeglądałam torebki w celu znalezienia drobnych,w końcu mam tylko 2 złote w portfelu a muszę z tego przeżyć do pierwszego. Ale spoko jakoś dam radę. Podczas tego jakże zabawnego procederu, pośród okrzyków radości za znalezione 20 gr, zdałam sobie sprawę że nie mam wcale aż tylu torebek. Mam ich tylko 10 szt. i w tym tylko 2 kupione przeze mnie (obie mają już 4 lata),większość mam po mojej mamie, no i jedną dostałam od M.
 M jest bardzo kochany obiecał mi nową torebkę z okazji urodzio-walentynek. Więc trochę na nią poczekam, ale w końcu warto.
 Torebka mieści format A4 w końcu znowu będę studentką. Zapisałam się na dietetykę, może w tym zawodzie będę miała większe szczęście. 
Znalazłam też bardzo fajny blog D.I.Y (do it yourself) czyli Z.T.S (zrób to sam) jest tam wiele inspiracji i tutoriali. Polecam gorąco


1 komentarz:

  1. Całkiem niezła kolekcja:) Ja straasznie niszczę torebki i buty :/

    OdpowiedzUsuń