poniedziałek, 20 lutego 2012

Paradoks nowego pracownika


O firmie w której rozpoczęłam pracę krąży wiele plotek,że  nie wypłacają pracownikom pensji itp .Prawdą jest fakt że oszukali mnie już na samym wstępie,bo rozpoczęłam pracę 01.02 a umowę mam od 03.02.
Również umowa budzi wątpliwości bo jest to umowa o dzieło z adnotacją że pracownik musi zaktualizować bazę danych w liczbie 90 kontaktów, co jest możliwe w ciągu 2 dni. Dodatkowym faktem budzącym moje wątpliwości jest  to że w umowie jest zapisane ze pracodawca może zerwać umowę w każdym momencie,chociaż zważając na fakt w jakim kraju mieszkam już mnie to nie dziwi. Kolejnym faktem jest to że choć już prawie koniec miesiąca nie wzięli od nas nr konta. Zaczynam się coraz bardziej martwić..:-(


2 komentarze:

  1. Może spróbuj zapytać w kadrach jeśli takowe są jak wygląda kwestia wynagrodzenia, choć w umowie powinno być określone w jaki sposób i w jakim czasie pracodawca wypłaca wynagrodzenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Określili w umowie że za miesiąc luty otrzymamy 905 zł,ale nic poza tym,umowa jest na 1 stronę co już daje do myślenia.
    A kadry??Ta firma w ogóle o nich nie słyszała :-)

    OdpowiedzUsuń