piątek, 24 lutego 2012

Opinia o pracy w Biznes Konferencje....

Jako już były pracownik mogę swobodnie wypowiedzieć się na ich temat.... Tak moje kochane nie dali mi nawet przepracować ostatnich 3 dni miesiąca! Dziś dostałam wypowiedzenie pan Jakub S. motywował moje wypowiedzenie tym ze
-się spóźniam
-przeglądam strony internetowe w pracy
-i jestem konfliktowa
Jeśli chodzi o pierwszy zarzut spóźniłam się tylko raz z tego powodu że uciekł mi autobus,przez pozostałe dni byłam albo 5min przed czasem lub 15min przed czasem( różnice powodowane były kwestią kto danego dnia opiekował się Kubusiem)Na temat kolejnego zarzutu jedyne strony jakie przeglądałam w czasie pracy nie związane z moją pracą to moje konto,poczta i mój blog ale to jedynie w czasie przerwy. Przecież to nie zbrodnia!Natomiast jeśli chodzi o trzeci zarzut,osądźcie same.
Jedyne co mogę sobie zarzucić w sprawie nr 3 to spór pomiędzy mną a tą osobą o której pisałam w poprzednim poście.
Jeśli chodzi o ich wypłacalność, zobaczymy 10.03,chociaż już wiem że muszę się martwić.Bo dziś otrzymałam od p.Jakuba S.kolejną umowę o dzieło tym razem na kwotę 762zł. Czyli reasumując mam dwie umowy i obie mają moc prawną. Rachunek który podsunął mi p.Jakub opiewała tylko na kwotę 762zł. Nie wiem co mam zrobić mogła bym pójść zgłosić ten fakt w PiP bo zostałam przez nich oszukana,ale nie wiem czy chce mi się walczyć....Dlatego moje kochane zanim podejmiecie pracę z jakimkolwiek pracodawcą sprawdźcie go...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz